09 Sentyabr

Məktəb: Bilik və iqtidar arasındakı əlaqənin tənqidi təhlili

Modernizmin hüdudlarından kənara çıxıldığının dü­şünüldüyü, mü­zakirə edildiyi, postmodern mübahisələrin, demək olar, bütün so­si­al nə­zə­riy­yə­lər­də özünəməxsus yer tutduğu, oxuma-yazma bilmənin nor­mal­laş­ma­sın­dan əlavə, ək­sinin düşünülmədiyi və yadırğandığı bir dövrdə modernizm ide­ya­larının tənqidi də özünəməxsus forma almışdır.

Postmodernizmdən bu fi­kir­lə­rin müzakirə olun­du­ğu və tənqid edildiyi vəziyyəti ifadə etmək üçün istifadə olunur. Eyni şəkildə, post­modernizm dövrü də “informasiya əsri”, “bilik çağı”, “istehlak cə­miyyəti”, “post­mo­dernizmin vəziyyəti”, “qeyri-müəyyənlik”, “hiperreallıq”, “si­mul­yasiya” ki­mi an­la­yış­larla izah edilməyə çalışılır.

Biz də bu tədqiqatımızda modernizmin meydana çıxardığı yeni yanaşmalardan olan mək­təb­ləş­məni, təhsilin bütün cəmiyyətə sirayət edəcək dərəcədə yayılmasını, bilik və iq­ti­dar arasındakı yeni əhatə dairəsini və onun hegemonluğunu tənqidi bir ba­xış bucağı altında analiz edəcəyik.

Məktəb-biliyin istehsal olunduğu, ötürüldüyü, bilik mə­dəniyyətinin və ənənələrinin yaradıldığı bir məkandır. Həm də dövlətin “ideoloji qur­ğuları” arasındakı mühüm yeri ilə araşdırılmağa layiqdir.

Biz həmçinin məktəbi sosial və mədəni “fərqi” təmin edən və gücləndirən bü­rokratik bir qurum kimi qiymətləndirəcək və dəyərlərin ins­ti­tu­si­o­nal­laş­dı­rıl­ma­sın­da məktəbin rolunu araşdıracağıq. Epistemologiyanın varlığı və davamlılığının ən mü­hüm əsaslarından biri kimi məktəbə və onun fəaliyyətinə, mahiyyətinə diqqət ye­tirmək mövzunun dərk edilməsi nöqteyi-nəzərindən faydalıdır
(Naşir Orxan Bəyovun İzmir Ege Konqresi üçün yazdığı məqalədir.)

30 İyun

Naşirlik və maarifçilik

Təhsilsiz / təcrübəsiz naşir və müəliflərlə mübarizə aparılmalıdır.

20 İyul

“İZƏ” nəşriyyatının təşkilatçılığı ilə “Müasir təhsilin fundamental əsasları” adlı seminar təşkil olunacaq.

“İZƏ” nəşriyyatının təşkilatçılığı ilə “Müasir təhsilin fundamental əsasları” adlı seminar təşkil olunacaq.

10 İyul

“İZƏ” ilə uğura...

“İZƏ” nəşriyyatının vəsaitlərindən istifadə edən bir sinfin 11 şagirdi gimnaziyaya daxil oldu.